thursdayyy.. skojas, de är ju onsdag!

Home sweet home. Var dock hemma alldeles nyligen, bara 3 dagar sen, så det känns knappt som om jag hunnit varit borta. Men jag klagar inte. När säsongen väl är igång under hösten, vintern och en bit in på våren så blir det ju inte så många hemfärder, det är väldigt många veckor mellan varje tillfälle, så då vänjer man sig liksom med att aldrig vara hemma och man tänker inte så mycket på det för att man ändå har fullt upp. Men nu när säsongen är slut så har hemfärderna blivit fler, är hemma nästan varje helg. Då känns det konstigt bara man är borta 2 veckor i rad, då börjar man redan längta hem. Hmm, konstigt det där..

I vilket fall så är jag alltså hemma i Åsele igen som ni kanske redan förstått. Åkte hem via Umeå idag, för ovanlighetens skull, men det var för att mamma var där. Så jag och Karin tog bussen upp dit och sen åt vi på stan, varefter det bar av hemåt. Jag och Karin körde halva vägen var och det gick riktigt hyfsat! Ingen dog och vi höll oss på vägen vill säga. hehe..
Annars så har dagen bestått av träning, körde intervaller imorse plus ikväll när jag kom hem, och en lektion vilken bestod av engelskanationella, muntliga delen. Gick helt okej, blev lite svammel som vanligt, men nu är det över och det känns väldigt bra! 

Nu är det alltså helg i 4 dagar framöver, och det tackar vi för! Vet inte riktigt vad som kommer att hända, men det blir nog bra oavsett :)

Nu ska jag dra mig mot sängen, godnatt!

au revoir 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0