solen skiner idag!

Sitter och lyssnar på Tomas Ledin och får sommarnostalgi. Ute är det typ huur varmt som helst, och det är alldeles uunderbart!! :)

Fredagen blev trevlig den också, efter träningen blev det Oskar där diverse folk befann sig och det var helt okej :)
Lördag blev det körning, krattning, grillning, Therese&Emma - kubb, brännboll med Oskar, Jon och Anna, och tillslut fruktsallad och filmmys :)
Igår blev det körning och efter det lite stek ute i solen, innan det bar av till Vännäs för match mot Vännäs/Spöland. Det var riktigt varmt och dom var bra, men vi fick med oss en poäng tillslut (välförtjänt eller inte, skit samma!). Ett par blåmärken rikare har jag också blivit, men det är sånt man får ta!
Efter lite drygt 2 timmar på busstationen i Umeå, kom vi tillslut fram till läggan strax före 12.

Idag har solen skinit i princip konstant hela dagen och hur underbart härligt är inte det?
Började dagen med roddintervaller, innan det blev en sväng ner på stan. Sen orkade jag och Karin inte med elevrådsmötet och inte svenskan heller, eftersom vi är färdiga med uppgiften där, så istället cyklade vi upp på valla och satte oss på balkongen och stekte. Ett tag visade termometern 34 grader, helt sjukt varmt! Lyckades somna typ en timme på balkongen, vilket visade sig resultera i att jag bränt mig på ett mindre bekvämt ställe.. Sporttoppen skavde som tusan kan jag meddela iaf..

Just nu sitter jag iaf här och mår gött efter att ha avklarat dagens intervallpass, veckebacken 8 gånger, joobbigt!! Men det är värt det efteråt, helt klart!
När vi kom hem satte vi oss på balkongen med en smoothie i handen och bara njöt av värmen och lugnet, bättre kan man nästan inte må!

Imorgon är man då ledig, eftersom resten av klassen har nationella i matteB och man själv har gjort det redan, he he. Så det blir en sväng ner på stan och chill i solen skulle jag tänka mig - Gött!! :)

Hörs!

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0