onsdag+bilder

Började som sagt dagen med mördarintervaller. Och det var verkligen mördarintervaller med stort M. Men som sagt, den sköna känslan efteråt tackar man ju ändå inte nej till.
Efter detta blev det skola, som dock bara innehöll nätmobbning, film och diskussion. Filmen borde nog uppdateras kan jag tycka, men det är ändå ett ämne som det faktiskt är bra att dom tar upp, speciellt efter det som hände i Bjästa.
Iaf så fortsatte dagen med lite stekning på balkongen, eftersom det fina vädret håller i sig, innan det blev käk och sen träning. Skott/teknik och hopp var det idag.

Sen ikväll i övrigt har jag inte gjort mycket alls av värde, bara suttit vid datorn och tvn. Har dock varit duktig och fotat mina inköp från igår, så jag tänkte dela med mig, får bju på mig själv också då! ;P

Imorrn ska vi ut till nånting som ligger utanför nånting som heter Nötbolandet (?) med en klass från Domsjö, hoppas på bra väder så kan nog dagen bli ganska chill! :)

Bilder nudå som sagt..

    
Gladiatorskor, Nordlanders skor 


Hårspännen, H&M


Svart klänning, H&M


Grönt linne, H&M


T-shirt/tunika, H&M


Linne, H&M

För att se kläderna som Karin köpte, och där jag fick agera modell, kan ni kika in på hennes blogg- karinmarkeby.blogg.se

au revoir


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra initiativ å fota grejjerna ;) Skitsnyggt ju! :)

2010-05-20 @ 10:45:05
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0