there's not a star in heaven that we can't reach

Egentligen har jag inte så jättemycket att skriva om, men jag kände för att slänga in ett inlägg iallafall, bara för att liksom.
Svenska och ledarskap stod på schemat idag, och dom lektionerna var ganska snabbt avklarade, skönt. Fick också reda på att det blir ett högsta betyg i MaC - härligt!
Efter det beslutade jag och syster oss tillslut för att Thomas Trafikskola ska bli våran trafikskola, så vi gick och skrev in oss och hämtade ut teoriböckerna. Tanken är att vi ska börja läsa teorin så smått i sommar, för att det ska bli mindre plugg sen när vi är både mitt uppe i skolan och hockeysäsongen och sen då körlektioner och sånt på det. Blev lite smått sugen på körkort nu alltså, måste bara förtränga att det fortfarande är nästan 6,5 månader kvar tills vi är 18... :(
Efter detta stora framsteg i våra liv, he he, blev det lite tennis i det superfina vädret! Idag har det faktiskt känts som att sommaren är på väg, solen har lyst hela dagen och det har varit varmt och skönt :)
Efter det blev det gooomiddag, lax och potatissallad, gjort av moi! MUMS säger jag bara :)
Sen blev det barmarksträning och hinderbana stod på schemat idag. 3x6 blev det och galet jobbigt vare! Men ack så bra vi mår efteråt :)
Nu har det blivit chill ett tag, det är största fördelen med barmarksträningen, man kommer hem mycket tidigare på kvällarna, vilket är ett stort plus!
Nej, nu blir det några sidor i boken, sen sängen och uppladdning för nationella!

Åsele imorrn!! :D

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0