it's been a long night

6 points, helgens resultat. Inget vidare spel någon av matcherna, men det är en styrka att gå vinnare även ur sämre matcher!

Annars så har helgen bestått av hockeyspelande, hockeytittande (alaget vann igår igen!), käkat god mat, umgåtts med far och mor och bara myst! Ikväll har det dock också blivit lite pluggande som ett avbrott från helgstämningen och som en påminnelse som att vardagen finns där också..

Den kommande veckan blir det riktig hårdträning eftersom vi är matchlediga nästa helg. Det blir också en kort skolvecka, då vi är komplediga på torsdag för kickoffen och fredag ska jag och Karin vara lediga av annan orsak, berättar senare ;) Så det blir en tredagars skolvecka och sen förhoppningsvis och mest troligt hemfärd på fredag. Ska bli underbart skönt att få komma hem till Åsele igen, det var väldigt länge sedan nu, och få träffa alla vänner som jag saknar alldeles för mycket....

Nej, nu ska jag väl snart börja dra mig isäng, ny skolvecka imorgon.


Home sweet home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0