there's so much joy in life, we just have to open our eyes and see it

Fredag och en av dom roligaste dagarna på länge, helt klart!
Bara för ett tag sedan kom vi nämligen hem från halkbanan. Sjukt roligt och otroligt många skratt! En helt grymt bra känsla var det att få pröva på att köra själv också, utan någon annan i bilen, längtar tills det blir min vardag!

Senare, om närmare bestämt ungefär 2,5 timme så går bussen hem till Åsele, är hemma där vid kvart över 7 ungefär. Det känns underbart att få komma hem, även om det bara blir typ 2 dagar, men att få tänka på något annat och träffa alla vänner ska bli guld värt!

Nej, nu tror jag att jag ska försöka ta tag i lite plugg innan det bär av hemåt. 
Ihelgen ska jag verkligen bara försöka koppla bort tankarna och ta vara på tiden, vila upp mig och ba må, så ha en bra helg, för det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0