who says i can't get stoned?

Denna fredagskväll tillbringas i tv-soffan, just nu är det idol som står på schemat. Tror seriöst att jag gått och blivit kär också, Daniel - vilken pärla... Fast Olle är ju inte helt fel han heller. ;)
Senare blir det nog en film skulle jag tro, mami är här så det är bara mys som gäller =)

Dagen i övrigt har varit som de allra flesta fredagar, hoppade dock över HG imorse pga huvudvärk men annars så har det varit skola och träning.

Ihelgen är det matchdags igen, Stockholm gånger två är på besök. Imorgon möter vi Ormsta och på söndag AIK. Imorgonkväll blir det också alags match, Modo-Södertälje!

Det är första stundentfesten ikväll, Insparken. Hade varit sjukt roligt att vara på den, men eftersom vi har match imorrn så går det ju inte. Dessutom är jag ju ändå inte 18, så hade ändå inte kommit in på krogen.. Men det ska nog hinnas med en del fester senare också, än är det ju ett par månader kvar till studenten! ;)

Nej, nu ska jag slänga mig ner i soffan igen, ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0