du får göra som du vill

Träningen igår var inte bra, långt ifrån. Men det var väl egentligen upplagt för det, så ingen orkade riktigt bry sig.

Den här fredagen började med sovmorgon, då vi ställt in hockeygym pga av den sena träningen igår. Hade en lektion där resterande valfrågesredovisningarna var, innan vi käkade lunch. Grekiska färsbiffar, ris och tzatsiki, riktigt mumsigt! :) Sen blev det skoljoggen, vilken jag och Karin powerwalkade runt på ganska precis en timme (7km). Jag hade gärna velat löpa, men valde att avstå eftersom jag fortfarande är ganska förkyld. Efter detta slutade vi, sköönt! Kom hem och tog en lång dusch, gjorde några ärenden och sen blev det bakning - kladdkakemuffins - MUMS! Dom är till fikat på klassrådet på måndag, förhoppningsvis blev dom goda och klassen blir nöjda! hehe
Sen har vi också städat och lagat mat och sen inte hunnit så mycket mer faktiskt. Om ca 20min tänkte vi ta bussen ner på arenan och kika på j-20 som har match =) sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se helt enkelt!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0