halllååå

tjabba tjena fredag! vi gillarree!!

Började med hockeygym imorse, var riktigt sjukt jävla trött, höll knappt på att reagera på väckarklockan, men upp kom jag. 6 plus målvakt stod på isen, och träningen blev därefter, men man var ju iaf piggare när man for därifrån än innan iaf, alltid ett plus! Efter det blev det samhällskunskap och sen lunch. Sen väntade nästan 2timmars ledarskap. Sista planeringen för kickoffen nästa vecka är i full gång, och det är ett allmänt kaos. Fast igår och idag har vi ändå lyckats ta oss framåt, så det känns faktiskt ändå helt okej. Dock kom det fram lite aggressioner också, haha säger jag bara!
Efter skolan har jag inte gjort mycket alls, packat ner det som ska med hem över helgen och annars bara tagit det lugnt.
Nu ska jag börja göra en fas C, sen blir det Joker för käk, sen träning,

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0