i believe i can fly

Nyss sett på Idol, alldeles för många som var bra för att säga vem som ska vidare! Men jag tror nog ändå min röst faller på Alice, hon är gryyym..

Annars så har denna vilotisdag spenderats på skolan till klockan tre, inklusive körlektion, sen blev det stan. Klippte mig, tog bort typ mer än 5cm, och ändå syns det knappt? Aja, välbehövligt var det iaf, nu känns det mycket fräschare! Sen köpte vi en present till Therese som fyller år på fredag.. tihi =) sen inhandlade jag även ett par skor, tycker att dom är assnygga, men får ändå lite köpångest och vet inte om jag ska behålla dom eller inte..
Lägger upp bild på dom, så få ni ge mig råd, behålla eller inte?



Efter stan så blev det käk, tvättning, coop och sen ett besök hos MariaLindh som fyller 17år imorgon! Där bjöds det på fika, diverse godsaker.. Trevligt värre vare iaf! :)

Nu ska jag dra mig mot sängen och försöka sova riktigt tidigt, igår kunde jag inte somna utan låg vaken aslänge, så idag har jag varit som en gående zombie, huur trött som helst..
Imorgon väntar först HG med Micke, sen orientering som vi har hela dagen fast helst ska vara klara med på under en timme? (förstår inte riktigt, men bara att tuta och köra..) sen har vi fys med Jocke på arenan och sen is med laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0