if i could write you a song to make you fall in love

En riktigt dryg måndag, igen. Känns som att måndagar typ alltid är dryga nuförtiden, inte bara för att det är första dagen på veckan, utan för att själva dagen isig bara är såå dryg. Kom till skolan imorse, bara för att inse att man lika gärna kunde ha tagit sovmorgon. Vi skulle dra igång med en ny uppgift, men våran lärare var i princip bara där för att säga just det, för sen skulle hon iväg på möte. Så då sitter man där, i en datasal som vi förövrigt bara har tillgång till i typ 40 min (lektionerna tillsammans är på typ 2,5h...) med ett papper på den nya uppgiften och har ingen aning om hur man ska börja och ingen lärare att fråga. Då blir man bara så less att man har lust att gå och dö. Sen efter lunch har vi ledarskap, där jag efter typ 15min var klar med uppgiften vi skulle göra, så då sitter man bara och fördriver tiden vid typ facebook resten av dom 80minuterna lektionen var... Åh, dåligt less man var då....
Efter det blev det bussen ut till Kempis för hockeygym i en timme. Heltrötta ben och allmänt helsegt var det. Sen stannade jag och sis kvar på Kempis, gjorde lite engelska glosor och käkade medtagen middag (kött och potatissallad och beasås - rester från igår, MUMS!) och tog det lugnt en stund. Sen var det dags för träning igen. 80minuter med mycket skridskoåkning och sen väntade intervaller. Puuh, jobbigt var det men man mår så fantastiskt bra efteråt så det är värt det!
Sen kom vi hem och såg slutet av idol och fikade, sen har jag suttit vid datorn, pratat med mams och paps och nu väntar sängen. Vilodag imorgon, dock skola från 8-3.... Men lite andra roligheter ska nog hinnas med också.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0