i'm a little bit lost without you

Vaknade med känningar i halsen, men tränade i vilket fall. Först fys med Jocke imorse, sen fys före träningen - löpning+hopp, och sen is. Kroppen och benen känns pigga, men som sagt halsen är skarp och sådär, så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Får se hur jag känner imorrn bitti och ifall jag har nån feber och så. Har tre pass imorgon, först hg, sen fys med Jocke på eftermiddan och sen is på kvällen. Jag vill verkligen träna, har återfått suget som inte fanns där för några veckor sedan, så det skulle kännas piss om jag skulle bli sjuk nu...

Iaf, dagen i övrigt har innehållit körlektion, fasträning (fas C är nu också avklarad!), 2 lektioner, middag samt träning ikväll då. Man börjar verkligen komma in i rutinerna nu igen; träning, skola, käk, träning, sova och plugg ibland. Kanske låter tråkigt, inrutat och utan variation, men jag kan bara säga att jag älskar det!


old picture, but this is who i am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0