jag gav aldrig upp dig när du försvann

Regn, regn och åter regn. I princip hela den här veckan har det regnat, riktigt tråkigt är det. Det blir så mörkt och dystert. Just nu längtar jag efter vintern, för min del skulle det helst få vara sommar eller vinter. Visserligen är våren och hösten väldigt vackra i färger och sådär, men vädret under dessa årtider är jag inte mycket för.
I vilket fall så är träningen ikväll 21.00-22.20, helt idiotiskt att ha träning så sent! men vad gör man?
Idag har det varit full skoldag, från 8 till 3. Riktigt lång har den känts. Röstade i skolvalet och hade första projektarbetes timmen. Ungefär det intressanta som hänt. Har dock ingen aning om vad projektarbetet ska bestå av. Det konstiga är att det finns miljoner saker att välja mellan att göra, och ändå är det så svårt att komma på vad man ska göra, kanske är det stora urvalet som är problemet?

Aja, nu måste jag gå så inte Jossa behöver vänta!

Haaaj

Kommentarer
Postat av: Carrooo

Här haru en sida med massa förslag på PA100! :) http://pa100.se/forslag.htm

2010-09-16 @ 20:12:17
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0