kick-off, ullas

Ett par riktigt hektiska, men ack så roliga dagar är över.
Började med kick-off torsdag och fredag. Den innehöll många skratt och även om allt inte gick riktigt enligt planerna så tycker jag att den blev riktigt lyckad! Dock kändes det att man hade gått på högvarv i över ett dygn i sträck, då man återvände till lägenheten på fredageftermiddag, ganska trött och sliten om jag säger så..
I vilket fall som helst så var det bara att ladda om, för nu var det dags för Ullas Cup! Löven stod för motståndet i första matchen på fredagskvällen, vilken slutade med seger, 10-0. Detta följdes upp med seger över Ormsta/DE, 3-0, vinst mot ModoDamJun med 6-2 igår på dagen, samt vinst över Sundsvall med 6-0 igårkväll. Imorse stod Munksund för motståndet, en match som slutade med vinst för vår del med 3-0. Efter dessa 5 segrar var vi såklart klara för final, vilken vi också stod som segrare i efter 6-0 mot Munksund och sammanlagt blev det alltså seger i Ullas Cup 2010 för ModoDam! :D Riktigt roligt måste jag säga, även om vi var förhandsfavoritet och i princip borde vinna, så är det ändå alltid roligt att göra det! Spelet var väl kanske inte alltid på topp, trots de relativt stora vinstsiffrorna i nästan alla matcher, men huvudsaken att vi vann och spelet blev bättre och bättre tycker jag =)

Efter matchen for jag, Karin och pappa och åt på Max, sen dess har jag bara tagit det lugnt, uppdaterat mig lite på vad som hänt i datorvärlden och snart ska jag sätta mig och se "Ensam mamma söker". 

Imorgon startar en ny vecka, dagarna och veckorna bara flyger förbi, tiden går otroligt fort! Imorgon börjar fjärde veckan på mitt sista år i gymnasiet, tycker det var nyss jag började första året..   

Nej, nu väntar tvn på mig, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0