Noone asks the question why

Vilodag idag, behövligt efter helgen. Dock kan man väl inte påstå att det varit en lugn dag för det. Började med samhällskunskap 8.20 imorse, efter det klassråd och historia, sen lunch. Efter lunch ledarskap där utvärderingen av kick-offen har börjat, inte direkt det roligaste man gör, sen efter det engelskaC. Slutade inte förrän 15.30, och då kom vi på att vi nog aldrig gått så länge någon dag på hela gymnasiet faktiskt. Konstigt men sant. Haha. När vi kom hem på valla slängde vi i två maskiner tvätt, sen blev det coop. Väl tillbaka därifrån blev det ut med tvätten, in i tumlarn och torkskåpet och in med två nya maskiner. Sen blev det käk. Tunnpannkakor stekta av moi, som smakade super! Efter det blev det ett besök i tvättstugan igen, sen plugg - engelska och samhällskunskap, fram till klockan 8. Först efter det har jag bara tagit det lugnt och suttit vid datorn. Så faktiskt, trots att det är vilodag, så har jag då varit igång i 12timmar ganska i sträck. Man kan ha fullt upp utan träning ibland också.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i körkortsboken, imorgon är det stadskörning som står på kalendern på körlektionen, spännande!
Fast allra först fys på arenan 08.00 med JockeB - sweet!


Kommentarer
Postat av: therese

saknar dig....

2010-09-14 @ 21:39:21
URL: http://tth3rese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0