september is here again

Så är september månad här. Hösten har kommit på riktigt. Nog för att den varit här ett tag nu, men ändå, september är liksom höst på riktigt.
Jag hoppas för egen del att september blir som en nystart för mig. Augusti har varit en riktigt tung månad, men nu hoppas jag att det vänder!

Denna första september 2010 började med hockeygym imorse med Micke, var riktigt bra fart och skoj! Efter det blev det skola, 3 lektioner vilka alla var ganska chill. Efter det blev det hem till läggan, lite engelska glosor, körkortsteori, käk och chill innan det bar av till träning. 13 tappra tjejer plus målvakter stod på isen ikväll, kvalitén och farten var väl kanske inte den allra bästa, spec inte om man jämför med gårdagen, men det ska ju vara sånna träningar också.

Annars så skrev jag ju lite snabbt igår om att vi fått en ny roomie. Har inte hunnit bekanta mig med henne riktigt än, hon har mest hållit sig på sitt rum och vi har knappt varit hemma, men det ska nog bli bra det med. Känns lite ovant att ha någon fler i lägenheten nu när vi varit ensamma så pass länge, men man vänjer sig nog ganska snart igen!

Imorgon väntar vilodag (förutom ett litet 800meterslopp på spilikanen, men det räknas inte som träning!) så det känns riktigt skönt. Börjar dessutom med en liten sovis, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0