you are my angel

En riktig träningsdag är det idag.
Började med hockeygym imorse, sen blev det då orientering. Efter att vi löpt på bra och fått fint flyt i kartkollandet så klarade vi banan på ungefär 1h och 15min, bra jobbat av oss där måste jag säga! Sen for jag, Karin, Emelie och Bea på skolan och tjuvåt, fastän vi egentligen inte fick, men ibland får man. Man får om man vill, som Andreas brukar säga! hehe
Efter en riktigt god pannkakslunch drog vi på TeamSportia där Bea och Emelie inhandlade nya löpardojjor, riktigt frääscha! Sen for vi på arenan och hade fys med Jocke, hopp och utfall och grejs i trapp plus lite bål, kommer resultera i träningsvärk imorgon känner jag.. Men det är bra, det ska kännas att man gjort något!
Har efter det hunnit kika lite på engelskaglosorna som vi har till nästa vecka, plus käkat middag och alldeles strax bär det av till Kempis för nästa träningspass!

Tjiing!


kära åsele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0