having so much to say, watching you walk away

En lång torsdag är slut och inte med något bra slut heller. Skellefteå förlorade 5e finalmatchen och därmed gick SM-guldet till Färjestad. Suck. Riktig jävla suck. Dessutom var Skellefteå så jävla dåliga idag, så dom var inte ens värda att vinna. Ännu mera suck. Blääää....

Annars så var jag i skolan till 4, för att nästan hinna klart med projektarbetet, men bara nästan. Engelskan är inskickad, historian ska jag bara fixa innehållsförteckning på och sen är den också klar, sen är tanken att projektarbetet ska vara klart och inskickat imorgon, får se hur det går!

Annars så är det studentfest på lördag, 50dagars. Galet ändå. 50 dagar tills vi tar studenten, 50 ynka dagar. Jag längtar, men samtidigt inte.
I vilket fall så är temat på festen "back in the days" så jag och några tjejer i klassen ska vara Spice Girls! Kan bli riktigt skoj tror jag, är taggad iaf!


Bjuder därför på en bild från 113dagars.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0