i think i've finally found the strength to push you away

Oj. Egentligen har klockan passerat bedtime för länge sen, och jag borde då inte sitta här och blogga, men tiden har som en tendens att bara rinna iväg.. Aja, vad gör det egentligen? Det värsta som kan hända är väl att jag somnar på någon lektion imorgon.. hehe

Annars så är en solig och varm aprilmåndag över. Underbart härligt att solen hittat hit, snön är påväg bort, våren är här och sommaren syns i änden av tunneln!

Tränade också fotboll ikväll, så fantastiskt roligt det är! Känner verkligen motivation och glädje i att träna, och det är något som är väldigt välkommet! I lööwe it!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och lägga huvudet på kudden, godnatt!



Visste verkligen inte vad jag skulle lägga upp för bild, så tänkte att jag lika gärna kunde slå på stort när jag väl höll på. Bjuder på en gammal goding från Bulgarien, snart 3 år sedan. Ni kan ju ignorera mig och titta på han istället, söt kille? JAAO! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0