i wanna know everything about you

Lovade ju igår att jag skulle berätta om helgen, så jag tänkte att jag drar en snabb resumé.

Lördagen började med en storstädning av heela lägenheten, vilket var minst sagt på tiden. Riktigt rent och fräscht blev det!
Gick lite senare upp på Skyttis och såg Sandra och Själevad göra division1 premiär, vilken dock inte slutade så kul.. 10-1 till Sunnanå.
Sen gick vi hem, duschade och fixade lite. Sen gjorde vi mat hos Emelie. Lite senare anlände resterande brudar och vi började dra igång. Utan ytterligare detaljer kan jag väl bara säga att det blev PARTY all night long! Riktiga kanonbrudar jag har som vänner, det kan jag lova er! Sedan att kvällen slutade tidigare för vissa i gänget, det låter vi bli att säga så högt.. ;) hehe

Söndag, igår, sov jag länge. Vaknade med en lätt huvudvärk, men annars inga sviter efter kvällen innan! Emelie kom över och vi pratade igenom kvällen, med många skratt! Sen blev det plugg och sen fotbollsträning. Kändes ändå helt okej för att vara dagen efter liksom! Drog en drive-in på Max då matlagning inte kändes alltför inspirerande och sen blev det mys med Emelie, såg BigBrother och såå :)

Som sagt, det var en mycket bra helg!

Dagen då. Jaa, en vanlig måndag skulle man väl kunna säga. Skola, hockeyteori. Ut på Kempis för att hämta hem hockeygrejorna, plugg, käk.
Ska snart börja packa i ordning allt som ska med hem. Åker ju nämligen hem på påsklov imorgon, underbart!

Bjussar på några pictures från lördagen - tema Back In The Days!


Sandra och Emelie


Karin, Bea & Jag


Sandra, Emma, Bea & Jag


Emma & Jag


Issa, Sandra & Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0