i'd die if i saw you

Tillbaka i Övik efter en lång, händelserik och mycket rolig helg.

Helgen började ju då redan i torsdags, då vi drog upp till Skellefteå för smfinal. Kan nog ha varit den mest fantastiska, fruktansvärda, nervpirrande, underbara, hjärtklappande och bästa hockeymatch jag någonsin sett. Stämningen, trycket, draget. GRYMT. Att Skellefteå vann efter nästan 5 perioders spel, kan jag ju inte heller påstå försämrar helheten. Definitivt en match att minnas!
Efter matchen blev det Lycksele, sov hos sötaste Anna och spenderade sedan fredagen på tannen med bästa Therese. Åkte hem till Åsele, såg Modo säkra Elitserieplatsen nästa år (Viktigt!) och raggade sedan runt Åsele med bäästa brudarna.. :)
Lördag. Körkonsert x2. Gymmet. Goomiddag. Njöt av att vara hemma.
Sen dagen då. Är helt slutkörd. Har varit dommare på en fotbollscup för 6-12 åringar i närmare 8 timmar. Kan lova att även om det inte var fysiskt ansträngande så var det psykiskt ansträngande om något! Ljudnivån var enorm och ungar överallt. Heelt slut är jag. Dock så måste jag erkänna att vissa ungar var fruktansvärt söta, jag kunde inte låta bli att skratta när dom sprang runt och jagade bollen i en klunga, galet söta!!

Nu ska jag titta igenom papperna inför seminariet i filosofi imorgon och sen ska jag sova. Känner att det finns en stor risk att jag kommer slockna direkt jag lägger huvudet på kudden..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0