i'm not gonna write you a lovesong

En underbar helg är snart till ända.
Snabbt och enkelt så har det varit helt awesome att ha Therese och Anna här! Har hunnit med massa mys, prat, skratt, shopping, gomat, fika, film osvosv. Helt enkelt haft tre underbara dagar! Dock är det som vanligt alltid lika tråkigt när dom åker hem, men som tur är så är det bara 4 dagar tills vi ses igen! :)

Annars så ser jag faktiskt framemot dom kommande dagarna och veckorna, mycket roligt som kommer att hända, i blandade former.. :) haha

Nu ska jag lägga mig och läsa några sidor i Elsas Värld, innan jag ska sova och ladda för en ny vecka!


haha, vi är som vi vart!
kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0