lost and unsecure

Oj vad klockan tickar iväg. Borde ha varit i säng för länge sen.
Det har varit en riktigt lång onsdag, men ändå så har den gått fort. Det är konstigt sånt där ibland..
Har iallfall hunnit med tre träningspass, två lektioner plus ett prov, mat, plugg och en surrstund med emelie, tänk vad mycket man kan hinna om man utnyttjar tiden! hehe
Fotbollsträningen ikväll gick inte alls lika bra som sist. Men det är väl nästan så det brukar vara. Första gången går bra, sen går det neråt då man inser att det faktiskt var vääldigt länge sedan man höll på med en boll. Men förhoppningsvis går det väl uppåt igen snart, bara att kämpa på.. Kul är det iaf!!

Imorgon är sista skoldagen den här veckan. För efter skolan drar vi till Skellefteå för att se SAIK-FBK. Ska bli grymt skoj att få komma tillbaka till Skellefteå Kraft Arena igen! Hopppas verkligen på en Skellefeåseger, det är ett måste!
Efter matchen drar jag, Karin och Ida till Lycksele där det blir övernattning hos söötaste Anna (för jag och Karin alltså). På fredag eftermiddag bär det sedan av hem till ljuva Åsele för att spendera helgen där, underbart!

Nej, nu måste jag verkligen ta mig i säng. Fast först måste jag packa ner allt som ska med hem i helgen, det ligger nämligen utspritt över hela min säng just nu...


Måste bara tilläga att jag verkligen älskar vädret ute just nu, soligt och varmt och det känns som att sommaren är på ingång, underbaaaart!

Kommentarer
Postat av: Carrooo

Sv; Hihih, taack va söt du är!:D

2011-04-10 @ 21:41:43
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/
Postat av: Carrooo

Sv; Nää ingen klänning än, hittade några andra kandidater :P

2011-04-10 @ 21:57:02
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0