love is all we need..

Nyduschad, hemkommen från säsongens första fotbollsträning på hemmaplan. Slapp grusplan, körde på renvallen, underbart! Va riktigt kul att få köra med brudarna, känns bra inför sommaren :)

Anlände till Åsele igårkväll runt 11 efter en låång bilresa. Men med en bra bok så gick den rätt så fort ändå. För alla er som sett The Last Song, och för den delen alla ni som inte gjort det, så rekommenderar jag verkligen att läsa boken, hur bra som helst! Dock varnar jag för att en tår här och där kan komma krypandes, för mig bara rann dom.. haha!

Hursom så har det varit ett par underbara dagar i Karlstad, verkligen kanon! Dock så är det ändå alltid lika skönt att komma hem igen, på nåt konstigt vänster! haha

Dagen då, körde ett pass på gymmet, rensade blåbär (nu blir det mycket goda smoothies framöver-mums!) krattade ute och sen blev det möte och träning på det. Ikväll blir det bara mys med bäästa Thäääräs :) hihi

Imorgon är det valborgsmässoafton. Galet. Snart första maj. Snart bara en månad kvar till studenten. Huuuuva, läskigt. Har ju dock fixat allt som har med klänningar och skor att göra nu, så det känns mer än greeeat kan jag lova!

Nej, på återseendeeeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0