i wish you could see me for who i am

Jag förstår verkligen inte vad det är för fel med mitt internet. Det laggar stup i kvarten, är typ hur segt som helst och nu alldeles nyss gick det inte att gå in på nånting, det bara kom "sidan kan inte visas" hela tiden. Ååååh, jag blir tokig!!!

Skellefteå förlorade ikväll också. Skit. Dom var verkligen hur mycket bättre som helst. Färjestad hade typ kanske, 3-4 lägen på hela matchen, Skellefteå typ 10-15 lägen, varav minst 5 va sånna lägen där man bara SKA göra mål. Suck. Dubbelsuck. Nu är det kört. Finns inte en chans att dom tar tre raka matcher mot Färjestad, inte en chans. aja, det var ju kul så länge det varade... suckk....

Annars så har dagen bestått av skola, dödens cykelintervaller, stan en snabbis, lite plugg och sen hockeyn med Karin och Emelie. Känner faktiskt hur jag börjar se ett slut på alla skolarbeten som ska vara klara innan påsk. Engelska rapporten blev i princip helt klar idag, ska bara fixa en sista slutdetalj och sedan skicka in den. Historia uppsatsen behöver bara finslipas det sista. Projektarbetet ska nog vara klart om inte på lektionen på torsdag, så innan veckan är slut iaf. Sen är det seminarium i idrottsmedicin på torsdag och matteprov på fredag. Sen geografiprov nästa onsdag. Seeen är det slut innan påsk! Gött!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa några sidor i Elsas värld. Imorgon väntar sista hockeygympasset på is. Någonsin. Känns lite hemskt när man säger det. Men samtidigt skönt. Väldigt skönt.




weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0