it's like wishing for rain as i stand in the desert

Måndag.
En rätt så vanlig måndag.
Dock med ganska rejäla humörsvängningar. Av någon oförklarlig anledning. Ibland bara flödar irritationen över mig, nästa sekund är den helt borta. Rätt konstigt ändå. Men ibland är livet och dess innehåll rätt konstigt och svårt att förklara. Man får väl leva med det helt enkelt antar jag.

Annars så har jag faktiskt sökt skola idag. Universitet alltså. Inte för att jag kommer plugga till hösten, utan mer bara för att. För att se om man kommer in liksom. Mer bara för att ha gjort det helt enkelt. Det skadar ju inte liksom.

Nu ska jag ta tag i andra saker. Som att plugga inför samhällsprovet i internationella relationer som ska skrivas på onsdag. Wiiie, längtar..... NOT

Annars så är också biljetter bokade till Skellefteå-Färjestad, braa! Biljetterna släpps egentligen inte förrän imorgon, men som tur är finns det folk med kontakter, folk som dessutom ska åka bil och se matchen med oss! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0