you can take the future, even if you fail

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Dock kommer den inte att bli bättre dom kommande dagarna heller, så jag tänkte bara dra en snabb uppdatering för att berätta vad som händer just  nu.

Påskhelgen är snart slut och den har varit kanon! Solen har skinit, jag har träffat mycket trevligt folk, skrattat och umgåtts och ätit massor med god mat!

Igår tog jag, mamma och Karin bilen och drog ner till Karlstad. Kom fram och gjort inte alls mycket igårkväll, var rätt slut på efter en heldag i bilen.
Idag tog jag och Karin bilen upp till Sunne för att hälsa på Emelie. Var riktigt mysigt att få träffa henne och dessutom se det mytomspunna Sunne! Skämt och sido, men det var iallafall en jättemysig stad och vädret var helt underbart! En helt klart värd roadtrip!
När vi kom tillbaka till Karlstad åkte vi till morbror Hans för att äta middag. Där var Ingegerds barnbarn Maja och Olov, 11 månader gamla tvillingar, och vilka underbart goa små pluttar! Blev en hel del lek och guud så gooa dom va! Blev helt klart såld på en gång. Nästan så man blev sugen på att skaffa själv. Faast, ändå inte! Men jag skulle helt klart inte tacka nej till att få rå om några sånna där små ena nu och då! haha 

Annars så åker vi norrut igen på torsdag och innan dess blir det nog mest bara stan och mys och så!

Nu ska vi se film, så jag ska lägga undan datorn. ´

Men jag måste bara tillägga att jag fullkomligt ÄLSKAAAR vädret just nu, det är sååå underbart!!  

  
Påsk i Karlstad för ett år sedan, kan lova att det inte ser ut så ute nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0