you're my number one

April april. Fast nej. Har då inte hunnit blivit lurad idag, än så länge iallafall. Men april är det ändå. Första april 2011, våren börjar vara här på riktigt. And i like it. Alot!


Annars så har vi hunnit haft HG på fyra personer med ungefär världens sämsta målvakt (jag) och även historialektion. Ska snart gå ner och käka, fast det är biffstroganoff och jag verkligen inte är sugen på det. Men det är bara att äta och va glad..

Sen är det inte så länge tills Therese och Anna kommer, wiie! Längtar!! Blir stan och så i eftermiddag, sen ska jag och Karin på fotbollsträning och sen ikväll blir det nog bara mys!

Nej, nu ska vi gå och äta!

Hur ska man veta vad man vill? Hur man känner? Hur man ska göra?
Det finns så många tankar och funderingar men jag orkar inte leta efter en ände att börja nysta i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0