julkort från newyork

23 december. Dan före dopparedan. Har duschat och sitter nu och väntar på att André ska komma hem från jobbet innan vi åker hem till pappa för middag.

Gårdagen bestod av bak och fix hos mamma hela dagen, hur mysigt som helst. Alla julklappar är inslagna också, så det känns bra. Jag tycker verkligen att det är hur kul som helst att slå in julklappar, sitta och pyssla och hålla på. Jag mår som bra av det på nåt sätt. Har även hjälpt Hugo att slå in några idag. Annars så har dagen bestått av en promenad runt Söråsele imorse och sen i princip bara handling och sådär. Känns konstigt att det är julafton imorgon, men ändå så har jag som julkänsla. Det är bara det att dagarna går så himla fort, så man hänger knappt med.

Ikväll blir det bara lugnt, se nån film med syster och far kanske, mys iaf :)

Annars så tänker jag verkligen ta vara på dom här dagarna som man spenderar tillsammans med dom närmaste, speciellt när det händer saker som det gjorde igår. Man blir helt enkelt bara återigen påmind om hur fort saker kan hända, och hur skört livet är. Och att man måste ta vara på dom man har, innan det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0