hey, anybody in this room, can you talk to me a while?

Söndag. Tillbaka i Övik.

Dagen har dock tillbringats hemma i Åsele. Hälsat på farmor och umgåtts med bästa.
Runt halv 7 satt vi oss dock i bilen och åkte tillbaka hit till Övik igen.

Helgen har varit helt underbar och jag kan bara återigen konstatera att jag har alldeles fantastiskt underbara vänner! :)

Imorgon är det åter tillbaka till verkligheten, börjar med seminarium på Samhällskunskapen första timmen, för att följas upp med filosofiprov... Aja, bara att göra sitt bästa och hoppas att det går bra!

Nej, nu ska jag fortsätta kika runt och läsa ikapp på bloggfronten, sen ska jag krypa ner i sängen. Natti!


Borta bra, men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0