hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Thuuursday.
Sitter med en proppmätt mage efter en supergod pastacarbonara middag :)
Pappa är på besök för att se derbyt ikväll, Modo-Timrå och 3 (återigen) OTROLIGT viktiga poäng!

Dagen har bestått av skola heela långa dagen. Har dragit igång med matte D och det är riktigt roligt, även om det är svårt också såklart. Hade faktiskt glömt hur roligt det är med matte, men det är det faktiskt!

Annars så har jag inte så mycket att berätta faktiskt, en dag kvar till helg, alltid lika skönt. Till helgen bär det åter iväg ut på roadtrip med det röda laget, med Stockholmo som destination. Serien har vänt, så vi möter AIK och Ormsta igen. 6 nya points att hämta hem till norr!


har inte så många bilder på datorn, alla är på externa hårddisken och den orkar jag inte koppla in...
så bjuder på en bild ur arkivet istället!
våra pärlor till kusinbarn, Jackie till vänster och Etta till höger.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0