i don't know who i am

Friday. Oh lovely friday.
Har dock varit en riktigt trött fredag idag. Skulle nog tippa på att det är efterdyningar från gårdagens få timmar till nattsömn, ganska väntat..

Hade faktiskt sovmorgon imorse, fantastiskt skönt, aldrig fel helt enkelt.
Historia och idrottsmedicin och sen var jag fruktansvärt trött. Var nästan så att jag gjorde en Emelie och skippade gympan för att ligga och halvsova på mattan i stora salen, men jag var tapper och kämpade på med gymnastiken, trots att jag inte kan påstå att kullerbyttor, hjulningar, stå på händer och spagat och sånt är min styrka. Snarare typ inte, verkligen inte.
Drog till Kempis för lite slappt HG innan träningen. Gick helt okej, och tröttheten försvann när vi kom på is. Sånt gillas.

Annars så består denna fredagskväll av i princip ingenting alls. Med tanke på att klockan står på 05.00 imorgon, så lär det bli en riktigt tidig kväll. I helgen väntas nämligen ny roadtrip med röda laget, Segeltorp och Linköping står på kalendern. 2 extremt viktiga matcher i jakten på seriesegern!

Nu ska jag lägga mig i soffan, slå på lite Let's Dance, käka en apelsin och lite naturgodis och, citerat av min kära granne Ida, "vila hjärnan lite grann", kan behövas. Bra sagt faktiskt.


Ingen bra variation av bilder just nu men en favorit går alltid att bjuda på.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt bra sagt. Vila på :)

2011-02-25 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0