i just want to see you smile

Onsdag. Lite av en konstighetstonsdag. Fast ändå på ett bra sätt, sammanlagt iaf!
Dagen började dock som vanligt med hockeygym kl 8. Gick ju rent åt skogen, om jag får säga det själv. Ångrade att jag överhuvudtaget hade klivit upp.. Var på riktigt dåligt humör, vilket inte direkt gjorde saken bättre..
Åkte sen vidare till skolan, där svenskan blev flyttad till samhällskunskapstiden, vilket innebar att talet stod för dörren. Blev toknervös, panikläste igenom talet ett par gånger innan, men lyckades sedan genomföra det ganska bra tycker jag, är nöjd allt som allt, och framförallt så känns det sjukt bra att ha det bortgjort!
Sen visade det sig att geografin blev inställd, eftersom Bettans bil stannat mitt på e4an (!! ;P), så då var skoldagen slut - underbart!
Åkte hem på Valla, sov ett tag och chillade innan fysen på arenan väntade. Blev riktigt jobbiga cykelintervaller som gjorde att man bara ville spy.. Klarade mig dock, och det kändes sjukt skönt efteråt!
Åkte ut på Kempis för nästa träningspass, med lite paus för käk och efter träningen for vi på arenan igen för att se 2 perioder av j20 matchen. Riktigt dålig match, då Löven var riktigt dåliga..
Sedan vi kom hem har det bara blivit lite OTH och fika, och nu äre sängen som gäller, hoppas på att vakna upp piggare och på bättre humör imorgon!

GODNATT


Hittade verkligen ingen bild som passade inlägget,
så passar bara på att inflika att jag längtar till sommaren - GRYMT MYCKET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0