i'm taking you down

Sitter hemma i kära Åsele hos Världens Bästa Therese! UNDERBART!
Vi har hunnit catcha up det mesta som hänt de senaste typ 6veckorna sen vi sågs, tog bara ett par timmar ;) höhö
Sitter mest och chillar just nu, har på melodifestivalen, men kan inte påstå att intresset är spec stort från våran sida.. Ikväll blir det nog bara fortsatt chill, prat, kanske nån film osv, bara mys helt enkelt! :)
Gårdagen då. Helhetsbetyget skulle man väl kunna säga var helt okej!
Åt och fixade osv hos Bea, riktigt skoj, och sen blev det förferre där också, det var mycket roligt måste jag säga! Själv hann man bli riktigt på G också innan vi for ut ;) höhö
Sen drog vi vidare ut till Brux, det var väl inte jättemycket folk direkt, men jag ska inte uttala mig om den saken då jag faktiskt inte har något att jämföra med sen tidigare studentfester så ;P haha
Där var det väl helt okej, blev en del dansande osv, men kan inte påstå att jag kände många människor! Mest parkfolk också tror jag, så det förklarar väl en del av saken.
Aja, var väl inte roligaste festen jag varit på, men den dög! Drog iaf hem vid nångång före 2, så var i säng halv tre ungefär, skönt!
Klev upp runt 11 imorse, käkade, packade, gick till Bea och hämtade bilen och sen drog vi hemåt =) Kom till Åsele runt halv 3, sa hej till mamma och sen har vi bara varit här hos Therese :) hur mys som helst! hihi
Nej, kanske ska ta och vara lite social nu, hörs!
bjuder på en bild från förra årets fjällfarande!
Världens bästa!

Kommentarer
Postat av: therese

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-20 @ 13:30:48
URL: http://tth3rese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0