se den man vill se, vara den man vill vara

Friday, i löööwe it.
Efter en välbehövlig sovmorgon imorse (igen!!) har jag varit riktigt utvilad och pigg idag, inte varje dag!
3 lektioner; historia, idrottsmedicin och bad, sen träning. Kändes helt okej, var betydligt piggare i både kropp och huvud idag, så det känns positivt inför helgen!
Kom hem och gjorde middag, ris, kyckling och currysås - MUMS! :) Tog datorn till soffan och såg Center Stage - Turn it up! Länge sedan sist, men en GRYM film! Sen klagar jag ju inte över att titta på Kenny Wormald - snacka om godbit! hihi ;)
Har hunnit kika igenom lite bloggar och fb osv, ska gå och ta lite kvällsfika nu och se One Tree Hill, innan sängen väntar. Imorgon bär det av, samling 05.45, vilket betyder att klockan står på 05.00.... 
Men 6 poäng att hämta hem!
Hörs igen, mest troligt efter helgen!


Kenny Wormald - MUMMMMMS!!

Kommentarer
Postat av: Carrooo

Sv; Jaadu, jag hoppas på jobb i alla fall! :) Sen har jag ingen aning...Ska inte plugga vidare det första jag gör, det är det enda jag vet med säkerhet just nu ;P

2011-02-07 @ 14:00:50
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0