i'm so tired of being lonely

Tisdag. Vanligtvis träningslediga, men inte idag. Det är bytt så vi har träning idag och ledigt på torsdag eftersom vi har match imorgon, Munksund hemma!
Dagen har väl varit som vanligt ungefär, GRYMT jobbigt att kliva upp imorse, engelska, bad - där vi förövrigt bara var 3 st, BRA SPIL3!, geografi och avslutningsvis svenska. Något nytt är att jag och Karin mest troligt kommer att lägga till MatteD nu dom här månaderna som är kvar innan studenten, bara läsa kursen för att få godkänt och meritpoängen, kommer nog bli en hel del jobb, men förhoppningsvis är det värt det.

Gårdagen blev lite annorlunda än tänkt. Hade skola bara på förmiddagen, sen for vi ner och gymmade på arenan och sen hem och pluggade. Just när vi tänkte ställa oss och laga mat och tänkte att vi hade all tid i världen, så ringde dom in oss för att spela match med juniorerna, Sundsvall hemma. Så vi fick tvär sno ihop nå käk och skynda oss dit, stressigt och inte direkt den optimala uppladdningen, men alltid roligt att spela match! Matchen, som blev rätt grisig och så, som det alltid är mot Sundsvall, slutade tillslut 3-2 till oss. Själv var jag osmart nog att snacka till mig en tia och fick sitta i utvisningsbåset i vad som kändes som minst halva matchen.... Var ju egentligen bara 12minuter, men ack så långa 12 minuter säger jag då.. Ångrade mig ganska snabbt, då jag hatar, verkligen HATAR att sitta i utvisningsbåset. Men ibland får man passa sig för att kalla domarn dum i huvet... Man lär sig väl..

Nu ska vi göra i ordning ett par tvättar och börja göra käk, sen bär det av ut på Kempis för träning. Såg precis att hockeygym imorgon bitti är inställt, kunde inte ha kommit mer lägligt, jag behöver sova...

Passar på att visa lite bilder från lördagen då.. Som sagt, kvallan är inte den bästa men..


Kommentarer
Postat av: Carrooo

Fan va najs med idol!! :D vare bra?? :)

2011-02-01 @ 21:13:13
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0