because it's just you and me, heading towards the future

Nu är snart den allra sista dagen av det här jullovet över (även om vissa inte räknar helgen till lovet, så gör jag det ändå!), imorgon börjar skolan igen, med blandade känslor som jag sagt tidigare.

Idag lirade jag match med juniorlaget i arenan, mot Sundsvall. Slutade med 5-2 vinst, trots inte alltför mycket skönspel. Själv bidrog jag med 1 mål och 1 assist, alltid skönt att få sätta en puck i nätet, då det inte händer alltför ofta!
Annars så har jag som mest inte gjort så mycket, jo jag har faktiskt tagit mig i kragen och rensat datorn, sett till att allt finns på den externa hårddisken och sedan tryckt på den stora DELETE-knappen, känns skönt att äntligen ha gjort det, och nu hoppas jag att datorn kommer jobba lite snabbare än den gjort, den har nämligen varit seg med stort S nu ett tag!

Gårdagen blev en riktigt bra dag, med mysig bilfärd hit med allra bästa, middag på Subway och sen fullsatt match i arenan! Slutade med Modovinst, och även om mitt Skellefteåhjärta blev ledset så var det viktiga poäng för Modo, jag hoppas på slutspel för båda lagen!

Nej, nu ska jag dra mig mot sängen, onödigt att sitta här och dega bara för att..

Har funderingar på att släppa en liten bildbomb någon dag framöver, ska väl inte lova alltför mycket, men kanske!

 
En bild på dom allra bästa får avsluta dagen och lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0