do you ever get lonely?

Första matchhelgen 2011 är till ända.
2 vinster.
6 poäng!
Grymt skönt, även om spelet inte alltid var det bästa, men så är det ibland!
Lyckades också bli ett assist för min del idag, efter ett höstlöv ala C.Markeby på blålinjen brunkade Ida in pucken som innebar 1-1! Alltid kul med poäng för egen del också, blir ju inte alltför många under en säsong!

Annars så skulle jag väl bara vilja säga att det har varit en väldigt bra helg i övrigt också, mamma och pappa har som sagt varit här och det har varit allmänt mys och goo mat! :)

Ikväll blir det nog bara tvn och datorn, om jag inte tar mig i kragen och pluggar lite - engelska bokrecensionen ligger och skaver i mitt samvete, men vi får se..

Imorgon drar en ny hockey och skolvecka igång igen, så nu tänker jag bara njuta av kvällen!



RÖDA LAGET! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0