don't give up on me baby

hej hallå, det var verkligen ett tag sedan, snarare typ förra året.. ;) höhö

I vilket fall, hade tänkt ta tag i det här med bloggandet, men just att sätta sig och skriva kan vara så väldigt jobbigt ibland, men jag ska försöka att bättra mig.. Med betoning på försöka.. ;)

Annars så sitter jag faktiskt hemma hos Therese för tillfället, vi har käkat nybakade bullar och mjölk och pratat om allt som hänt de senaste dagarna som vi varit i Övik, haha!

Jul lovet lider mot sitt slut, det allra sista riktiga jullovet dessutom. Har faktiskt inte tänkt på det förrän nu, det är nästan lite skrämmande! Snart börjar den allraa sista terminen på gymnasiet, känns galet.. Men jag har verkligen bestämt mig för att försöka ta vara på de här månaderna som är kvar, många säger ju att gymnasietiden är bland de roligaste åren i ens liv, så ska verkligen göra allt för att försöka ta vara på det som är kvar och leva livet i nuet!

Lovet annars, jaa.. det har varit alldeles underbart! har bara varit hemma i kära åsele och tillbringat tid med de allra bästa, och vad kan egentligen vara bättre? Nej, inget :)
Tränat har jag också hunnit med, ätit goomat, samt haft lite partaj också, först juldagen då man fick träffa många gamla åselebor, och sen nyår som spenderades med ett sjujäkla härligt gäng! :)
Orkar inte gå in på mer detaljer, men det har varit ett kanonlov, helt klart!

Som sagt, jag befinner mig i Åsele just nu, men det är bara tillfälligt, kom ungefär runt 5 och åker tillbaka till Övik igen på lördageftermiddag. Den här veckan (sen i söndags då vi åkte ner) har spenderats med träning och bara slappa. Vi har ju nya tränare i laget, och det känns riktigt bra än så länge! Skönt att träna på riktigt också, det blir alltid som det blir med den egna träningen, så det känns bra att komma igång med laget igen!
På lördagkväll blir det då till att fara på Modo- Skellefteå, dock står jag ju inför ett dilemma - vem tusan ska man hålla på?!!?! Skellefteå är ju mitt hjärtas lag, men samtidigt, hur gött vore det inte om Modo äntligen kunde ta sig till slutspel?! Först tog de SM-guld 07, sen åkte de ut i kvarten, sen ha dom missat slutspel båda åren vi bott i Övik och nu ser det ut som att de är påväg mot kvalserien, jag vet inte vad som händer....
Nejmen sen på söndag blir det till att lira juniormatch mot Sundsvall, ska bli kul att lira lite match! :) Sen nästa helg drar våran serie igång igen, då Segeltorp och Linköping kommer på besök.

Oj, nu ser jag att det blir ett sånt där långt inlägg igen, jag som sa att det bara skulle bli ett kortis.. Aja, det blir väl så när man inte skriver på år och dar och sen ska ta tag i det hela igen.. Ska som sagt försöka bättra mig, kanske får någon rutin på det hela när skolan drar igång igen, vi får se!

Nej nu ska jag vara lite social med Therese som sitter här på gymbollen och jaa, vad gör hon egentligen?! Det vet ingen.. ;) hihi

På återseende! Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Sveea

Håll på Skellefteå :]

2011-01-07 @ 04:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0