i don't wanna turn back the time

7-0. Tre nya poäng. RÖDA LAGET! Ormsta var dåliga. Eller snarare jättedåliga. Vi var bra. Dock ineffektiva. Men fortfarande serieledare. Underbart!

Idol igår var GRYMTGRYMTGRYMT! Helt fantastiskt bra. Verkligen värt pengarna! Stod ungefär 5m från scen och hade bra sikt, så fick verkligen bra känsla och dessutom en hel del bilder (med min fantastiska telefonkamera, eftersom vi var så orutinerade att vi glömde kameran....). Men det var grymt. På riktigt. Dessutom är Olle helt fantastiskt snygg. Andreas också. Och Daniel. Hehe

Ska snart åka iväg på Kempis och packa upp grejerna, sedan väntar födelsedagsfika hos Carol som fyller 20 år idag! GRATTIS :) Mycket fika nu, då det verkligen är födelsedagstider, men vad gör väl det, fika är gott! hihi

Är hemma nu, var mktmkt gott fika måste jag säga! Skulle publicera tidigare, rättare sagt innan vi for dit, men datorn laggade sönder då, och jag orkar inte skriva något nytt, så jag publicerar helt enkelt bara det jag skrev tidigare.. Krångligt, men ja, fatta om ni vill, annars så är det helt ovärt så.. haha


Bjuder på ett smakprov från igår, har inte hunnit kika igenom alla bilder än, så får se om jag kanske lägger upp några fler bilder imorgon.. :)
(Som sagt, kvalitén är verkligen inte den bästa, men man ser ju vem det är på bilden iaf.. ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0