Life is a road, that is windning and dark

Fredag. Underbart!
Veckan har trots allt gått fort, men jag kan lugnt konstatera att humöret har växlat kraftigt under de dagar som har passerat. Allt från extremt skolless (mer än jag någonsin varit i hela mitt liv) och väldigt lite motivation och inspiration till hockeyn, till en glädje i skolan och nyåterfunnen glöd i hockeyn igen! Det är också här jag står just nu, så det är bara att hoppas att det håller i sig!

Gjorde bort redovisningen idag, som jag pratat om tidigare. Känns riktigt skönt att ha det överstökat och det gick helt okej!

Efter skolan var det träning och det var riktig glädje i det röda laget idag kändes det som! Imorgon kommer Segeltorp hit och det är full fart som gäller! Känns riktigt roligt att matcherna drar igång, nu är det vanliga livet igång igen!
Imorgon kommer också mamma och pappa hit, blir mys!

Ikväll är det bara degning som gäller, jag och Karin har halvtittat på Let's Dance och nu ska vi sätta oss och se lite OTH Säsong 7! (Vet att vi är lite efter men...) och käka lite blodapelsin, mango och nötter, mys! :)


bjuder på en bild från en av sommarens roligaste- dansgala i storuman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0