the whole world was watching, and laughing

Så var första skoldagen av allra sista terminen på gymnasiet avklarad. Gick bra att ta sig upp imorse, var inte alltför trött, men under andra lektionen slog tröttheten till. Vi hade filosofi och skulle läsa typ vad definitionen av ämnet filosofi är, och då kände jag att alla ord bara gick rakt in och rakt ut igen och jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna, inte okej. Men förhoppningsvis så vänjer man sig ganska fort, brukar ändå vara så.
Känner dock att inspirationen och motivationen för skola just nu ligger på noll, känns grymt jobbigt att bli tvungen att börja plugga eftermiddagar och kvällar igen, med start imorgon eftersom vi har redovisning redan på fredag som är LÅNGT ifrån klar.. Men, det är bara att bita i det sura, snart är man inne i rutinerna igen och då flyter det på utan att man tänker så mycket på det..

Kvällen har erbjudit träning, första det här året med nästan full trupp, då alla landslagstjejer är tillbaka från Schweiz. Känns riktigt roligt att alla är tillbaka och det ska bli grymt skoj med seriestart till helgen! När hockeyn är igång så är trots allt Övik värt att vara i!

Imorgon är det Engelska C 08.10 som gäller, sen ska jag och syster gå och snacka lite med Robert om framtiden och så, sen är det idrott, käk och typ en halvtimmes geografi, sen slutar vi för dagen, redan klockan 1! Känns som en bra start på året ;) Dock så blir det bara till att fara hem och plugga... Men förhoppningsvis blir det iaf en sväng på J18-matchen på kvällen, får se =)

Nej, nu ska jag packa väskan till imorgon, borsta tänderna och krypa ner under täcket!

Godnatt gott folk!





Jag som vanligtvis är en vintermänniska, längtar redan till sommaren, galet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0