what do you want from me?

Tisdag. Även kallad pluggdagen. Hade lektioner fram till kl 1 ungefär, tog bussen hem och har i princip pluggat oavbrutet sen dess fram till 8, med uppehåll för käk och mindre pauser. Har fått gjort en del, men inte så mycket som jag kanske hade önskat..

Har avslutat dagen med ett avsnitt One Tree Hill och fika och snart ska jag lägga mig i sängen och läsa innan jag ska sova. Förhoppningsvis är jag pigg och fräsch imorgon så jag kan fara på hockeygym, har tre pass imorgon och onsdagar är roligaste träningsdagen på veckan så hoppashoppashoppas jag är frisk!

No matter which way I turn, the road seems to be wrong
No matter what I say or do, I can't really explain how I feel inside


I miss my girls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0