it's time to move on, my life is calling

Måndag.
Ont i ryggen. Småhosta, känningar i halsen och ont i huvudet. Blir ingen träning ikväll. Stannar hemma och vilar upp mig och lägger mig tidigt istället.

Dagen annars har varit som vilken måndag som helst. Jobbigt att kliva upp. Drygsamhällskunskap, filosofi, ledarskap och hockeygym.
Dock har det snöat sjukt mycket nu alltså, flera decimeter dom senaste dagarna. Man måste sopa av bilen varje gång man ska iväg och vägarna är sliriga och spåriga. Ingen höjdare, om ni frågar mig. 

Känner verkligen hur allting är upp och ner, hit och dit hela tiden. Känslorna åker bergochdalbana utan att stanna på perrongen mer än en dag i taget. Varför kan det inte finnas svar på några av alla frågor som virlvar runt inuti huvudet på mig?  


sometimes i look back to the old days, 
wishing i could go back,
back to the days when everything was so much easier...

Kommentarer
Postat av: Carroooo

Haha jaa jag vet :$ jag lovar att jag ska skärpa mig ;)

2011-01-17 @ 19:49:39
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/
Postat av: anna (;

MEN SÖT! <3

2011-01-17 @ 22:50:16
URL: http://anoordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0