baby it's burning, burning

Det brinner i rumpan. Jag har bränt mig. Orutinerat. Har tillbringat 3,5 underbara timmar på Stamsjön. Strålande sol men med en alldeles perfekt bris som tog bort alla flyg. Helt otroligt perfekt. Men som sagt, jag tillbringade nog lite för lång stund liggandes på mage och det får jag sota för. Men det är smällar man får ta helt enkelt!

Annars så har jag faktiskt 5 lediga dagar framför mig nu. Skönt! Bara att hoppas att det fina vädret håller i sig, det blir ju som en liten minisemester! En minisemester som inte heller börjar helt tokigt, för imorgon drar vi en hel minibuss full iväg till Strömsund för att titta på September! Ska bli grymt skoj! Jag ska köra, eftersom jag ändå inte kan dricka då jag varit så sjuk och dessutom går på penicillin, men det blir nog roligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0