the party's in my head

Gårdagskvällen bjöd på ett kvällsdopp ute på Stamsjön. Dock inte för egen del, men jag agerade papparazzi medan hårdingarna badade. Kan inte påstå att jag kände något direkt sug efter att hoppa i själv, va ganska nöjd där jag stod stabilt på stranden. hehe

Idag tog jag en otroligt skön sovmorgon. Efter en liten frukost tog jag en skön prommis på egen hand. Kroppen börjar faktiskt kännas piggare och piggare, och det kan jag lova, är en underbar känsla!
Nu har vi käkat lunch och ska strax bege oss ut till Stamsjön. Kommer helt klart bli framsidessolning idag, baksidorna har fått så det räcker och blir över för ett par veckor framöver som det känns just nu..

Och ikväll drar vi ett härligt gäng iväg till Ström, åh härliga sommar!

Skulle för ovanlighetens skull bjuda på en bild, men det ville sig inte, så det blir som vanligt ett tråktextinlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0