om jag lyssnar när du pratar

Hallå där. Det var längesen. Kan man lugnt säga. Mycket har hänt sen sist. Eller lite. Beror på hur man ser på saken. Juni har iallafall kommit och gått och vi är härmed inne på juli månad. Jag hänger inte med alls. Nästa vecka är marknan. Det känns helt stört.
Annars så är jag inne på min andra penicillinkur för tillfället. Bara tre dagar efter att jag ätit klart den första blev jag lika dålig igen, så det var bara börja om. Halsfluss iallafall andra gången, inte vidare roligt kan jag lova. Jag har därför varit sjukanmäld nästan mer än jag hunnit jobba. Känns inte bra. Men nu är jag påväg mot friskare håll igen och den här gången hoppas jag att det blir för en låång tid framöver. Imorgon ska jag åter till arbetet och det känns bra!

I och med att jag nu verkligen hoppas och tror på en normal tillvaro utanför sängen och soffan framöver, som förhoppningsvis snart också innebär träning igen, ska jag ta tag i mitt bloggande också hade jag tänkt. Vi ser väl hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0