i really don't understand you

Inte så bra uppdatering. I know. Men skitsamma. Ibland så orka man ba inte.

Befinner mig fortfarande i Åsele å ba måå. Igår var det dock typ storm. På riktigt. Inget skämt. Vet inte hur många träd som blåst omkull här. Galet. Faktiskt. Helt stört. 
Idag är det däremot lugnet efter stormen. Skönt. Solen har dessutom tittat fram. Man kan nästan börja känna att det faktiskt är juni. Men bara nästan. Halsduken och vantarna är fortfarande på. 

För övrigt så kan jag bara meddela för den som undrar vad som händer på facebook, att det inte är jag som skriver på min logg. Jag har haft besök. Bara så ni vet. 

Nu ska jag göra nåt mer vettigt. Typ lägga mig i soffan och titta på tennis. Mycket nyttigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0