i look back at those days and remember them with you

Studenten är över. Har inte riktigt förstått det än. Känns overkligt. Men jag kan lova att det var fantastiskt roliga dagar. Grymma dagar med underbara människor. Människor varav vissa jag kanske aldrig kommer träffa igen. Människor som jag träffat varenda dag i tre år. Människor som utgjort en stor del av mitt liv de här tre åren. Som jag haft fantastiskt roligt med. Som jag skapat många minnen tillsammans med. Men som sången går. Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig. För så är det.

Dock så gav det roliga också sina efterdyningar. Har spenderat de tre senaste dygnen i princip helt utslagen i antingen sängen eller soffan. Feber och fruktansvärt ont i halsen. 39,4 på lördagen och 40,4 igår. Sov nästan 18 timmar i sträck från igår eftermiddag när jag kom hem till Åsele tills imorse, så jag hade faktiskt bara 38 imorse. Men efter ännu en dag i soffan så har faktiskt febern sjukit ytterliggare och halsen börjar ge med sig lite också. Så jag ska nog snart krypa ner i sängen och hoppas att det är ännu bättre tills imorgon.  

Har en sisådär kanske 700 bilder på kameran bara från studentdagen och dom 2 sista studentfesterna, så jag kan lova att jag inte direkt längtade efter att börja sortera, men nu snart ska det finnas ett fint album på min facebook med bilder från studentdagen till att börja med, så det är bara att springa dit och kika!

Börjar med att bjuda på en bild på den bästa klassen, SpIL3! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0