i could die for you baby, but you won't do the same

Den här torsdagen har varit en bra dag. Sista dagen i mars. Aldrig mer kommer det bli mars 2011. Lite deprimerande när man börjar tänka sådär. Tror jag slutar direkt därför.

Har iallafall gått i skolan från åtta till halv fyra, inte varje dag kan jag lova!! Har fått riktigt mycket gjort, effektivitet kallas det.
Körde sen ett gympass på skolan, inte igår kan jag tala om! Efter det har jag tvättat, käkat och hjälpt Berta och Masse med lite plugg. Sen dagens viktigaste, såklart, Lule-Skellefte!! Såg matchen hos Appe med mycket fina brudar.
Drog kanske årets största blondiekommentar, dock tänker jag inte skriva ut den här, vore lite pinsamt.. hehe

Annars så räcker det väl med att säga SKELLEFTEÅ AIK I MITT HJÄRTA!! Fyy faan så skönt, 33års väntan är över, vi är i final!! UNDERBAAAAAAAAART!

Imorgon kommer Therese och Anna hit, och spenderar helgen med oss. Kommer bli hur mysigt som helst!

Så nu kan jag definitivt gå och sova med ett leende på läpparna och med en längtan till morgondagen!


KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0